Wednesday, January 22, 2014

Marketing-Hungarian Language

MARKETING marketing- piacolás Philip Kolter- Kolter-féle marketing ~ : emberi cselekvés, ami a cserefolyamatokon keresztül az emberi szükségletek és vágyak kielégítésére irányul ← piacot Alaposan megismerni ← piaci alapból kiindulni kulcsszavai a sikerhez: -piaci megismerés -befolyá colloidal solutionás - hatékonyság -nyereség gyakorlatilag: az egyéni emberi szükségleteket egénnyé aéakítja át, ami a vásárlói döntéshez elengedhetetlen kialakulása: XX.sz. elején Amerikában NyEu-ban II.vh óta Mo., KEu: Rendsz. után ← gazdasági fejlettség függvénye, h mennyire kimagasló a marketing ← elengedhetetlen: piaci versenyhelyze t- konkurencia ← versenyhelyzet nő- fokozódás- a marketing szerepe nő Definíciók: Piac: kereslet és kínálat találkozási helye - tényleges a potenciális eladók összessége, illetve a köztük lévő információs és üzleti kapcsolat Szükséglet: belső késztetés vagy hiányérzet, melynek alapja a mindenkori tudásszint Igény: egy megfogalmazott szükséglet Kereslet: fizetőké ft vásárlói szükséglet, igény; vagyis az az igény, amely mögött fizetőké ft kereslet van Kínálat: az adott időben rendelkezésre álló descriptorékek és szolg& aacute;ltatások összesség! e Piaci...If you want to get a wide essay, position it on our website: OrderEssay.net

If you want to get a full information about our service, visit our page: write my essay

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.